Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 15:14:56 +0200

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/00171 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Melliste küla, Aabitsa tee 1a, Tartu 
maakond, Kastre vald, Melliste küla, Aabitsa tee 1a // 1b, Tartu maakond, 
Kastre vald, Melliste küla, Aabitsa tee 1a // 1b, Tartu maakond, Kastre 
vald, Melliste küla, 45 Tartu-Räpina-Värska tee // Aabitsa tee 1a // 1b // 
Oraviku üldmaa (Reoveekanalisatsioonitorustik, Staadion, Juurdepääsutee ja 
parkla, Jalgtee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Melliste staadioni juurdepääsutee ja jalgtee

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27233259>  (menetlus nr: 
469071), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KALVER KÜNNAPUU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister